Fredag

                               
Kul dag idag:P
Först idrott vid 8.30-9.40. sen var det håltimme eller timmar till 14.35! så vi, jag, madde coh milla, åkte hem till milla och kollade på OTH! mys<3 Sen åkte vi till skolan igen till försäljning&service lektionen som började 14.35. När lektionen var slut så var det bara att bege sig hem! skönt! På bussen träffade jag linnis<3 Vi pratade om allt möjligt, som mönstring till lumpen. Funderar seriöst på att mönstra, det skulle vara hur kul som helst jue :D Och om man svarat och sagt att man vill mönstra finns det ingen återvändo att ta tillbaka det..om man blir kallad måste man mönstra annars kan man bli dömd :S så får fundera väldigt noga på saken! :D

När jag kom hem satte jag mig bara framför TV:n och softade och det var hur skönt som helst att varva ner inför helgen! :D Till middag blev det potatisgratäng och kassler med anannas! mumsigt! Och nu sitter jag här, framför datorn och skriver detta inlägg! :P

Dagens klädsel:
  • Jeans- Gina Tricot
  • Tunika- capri collection
  • Turtle hood- Vero Moda
  • tygskor- Stadium
                       

                                                                                                  Bonne soirée!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men det är ju inte farligt att mönstra! hoppas jag.. xP

2008-10-11 @ 20:59:06
URL: http://computergeek.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0