HELGEN

Denna helg har bara varit bra!! jobbade i fredags och lördags, bra att tjäna lite money :D När jag kom hem i lördags hade vi främmande som firade madre<3 Helena och Jimmy sov över tills idag, så det blev en helg med min efterlängtade systra mi<3

Idag har jag och helena varit på stan och hade det super!! Jag har hittat en klänning på Cubus som jag är totalt förälskad i! iiiih! :D Tänkte ha de på nyår! men vet inte..är 400 spänn för mkt att lägga ut på klänningen? jag måste bestämma mig snart så det inte tar slut!

        
Vad tycks? Kommenta gärna! Men jag tror faktiskt att jag kommer köpa den. finns ju på gina också..men den är inte rosa, så måste välja mellen dem två!  Får ta mig en funderare. Skulle nog köpt den idag egentligen m min lön kommit in men det hae den inte men vet att jag skulle ångrat mig lite och undrat om det var rätt val. :P

När vi kom hem igen så åt vi nudlar och sen färgade helena mitt hår :D nice! Efter det tog vi bara det lungt.

Nu sitter jag och pratar med Lucas<3 som jag har pratat med en hel del idag faktiskt :D

ha det!

Kommentarer
Postat av: moa

KÖP DEN! :D

2008-10-30 @ 19:24:14
URL: http://moooe.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0