Höstmys



Idag vaknade jag vid 11 och sen kom lampan till mig vid kvart i 12 eller så. Vi fixade iordning boyye och traskade ner till konsum och jöpte muffar. Sen gick vi vidare till rosenforsparken och hittade ett bra ställe att slå oss ner på! Vid vattnet och allt. Vi fikade och hade mys. Efter ett tag kom linnis och joinade oss! :D vi fikade lite till, hoppade i lövhög, begravde lampan i alla löv och hade det underbart mysigt! Vi knäppte väldigt mkt bilder också! Vi gick till forsen och tod massa fina bilder också och efter det gick vi mot tågrälsen och tog lite bilder där. Vi hade mkt att snacka om också med tanke på att vi träffas ju inte lika mkt nu som vi gjorde förrut.

Våra vägar skiljdes vid klockan 6 då vi skulle hem och äta. MEN efter maten möttes våra vägar igen då vi tre gick ner till konsum och köpte lite onyttigt och sen gick hem till mig igen. Vi bestämde oss för att titta på Saw, vilket jag inte tycker var ngt smart drag! Kan ju inte sluta tänka på filmen nu! Jag och linnis tyckte den var läskig! Våga ju knappt titta på den. Jag gillar inte skräckfilmer så jättemkt. Om jag sett ngt eller så har jag så himlans svårt att sluta tänka på det! Tur att jag köpte en extra stor drömfångare! efter Saw kunde vi inte bestämma oss vilen film vi skulle se på så det fick bli orgentalisk musik istället, Kamran och Hooman! Sen gick linnis hem..klockan var väll vid 00.30 tror jag? och jag och lapman la oss i sängen och pratade lite.

Myslördag med sötnosarna! <3

 (Fler bilder finns på min bdb, http://Terroo.bilddagboken.se)                                                                                                                                                                                                                                                                                                           //x

Kommentarer
Postat av: lampis

gillar inte skräckfilmer så jättemycket?

HAHAHAHAHAHAHA du var ju livrädd! :D

2008-10-19 @ 22:22:52
URL: http://moooe.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, men vi ska se resten en annan dag!! :P

2008-10-20 @ 20:32:25
URL: http://computergeek.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0