Lördag

 
En bild jag fick av jesper, bara för att jag älskar Peter Pan! xD



Dagen har varit ganska lungn, väldigt skönt faktiskt!
Gick upp vid 10 imorse fixade iordning mig och sen åkte vi till strängnäs marknad! :D Fast vädret kunde varit bättre tycker jag. Vi hämtade upp syrran och jimmy vid tågstationen och sen var vi på jakt efter en parkeringsplats. Vi gick runt på marknaden i några timmar och gjorde lite fynd. Jag köpte en stooor drömfångare, en hm..ja vad heter det :P kallar det för en "häng-dekoration" då :P sen även godis, det är som en liten tradition att köpa godis på marknaden. Efter vi köpt allt vi tänkt åkte vi hem igen och syrran och jimmy följde med. När vi kom hem fikade vi på munkarna och det vi köpt. Jag hängde upp min drömfångare över sängen och "häng-dekorationen" i min lampa. Sen skulle syrran och jimmy hem...så jag och mamma skjutsade dem till tåget och sen åkte vi och hämtade våra pizzor, mums!

Nu sitter jag bara och softar framför TV:n. kanske ska ta och byta om till myskläder!

Oj! kanske skulle ha pluggat lite svenska idag :S aja, morgondagens projekt, hoppas jag fattar ngt bara!



                                                                                                                                                       Ha det bra allesammans<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0