Söndag

                                 
Idag åkte jag och mamma till TP för att shoppa bebiskläder till Tindra! åååh! det fabbs så mycket fina och söta kläder! tänk att man varit så liten en gång i tiden! Jag köpte en rosa body som det står 100% adorable på! Och sen köpte vi ett par rosa byxor, en jättesöt kofta och ett par ballerinastrumpor.

När vi shoppat lart åkte vi hem till annette där det var visning av Capri Collection! Och aven Anna, Tindra, Gustav och Jonathan var där! Vi fotade lilla Tindra och beundrade henne! Fick även hålla i henne och hon sov så gott! Tindra sov mest hela tiden vi var där men några gånger öppnade hon sina små ögon! Kul med en liten tjej kusin också eftersom att jag nästan bara har kill kusiner!

Sen när jag och mamma kommit hem så satt jag lite vid datorn och sen var det mat. Efter maten kollade jag på OTH ochh Gossip Girl :D Och nu tittar jag på Pretty Woman! Ska nog sova snart.

Har alla haft en bra helg?


                                                                                           P&K

Kommentarer
Postat av: MiillaaN

De är okej. Någon annan hade kunnat kontakta mej.. Typ linda elr nån.. men skit samma.. + att jag venne om ja ska redovisa.. tror jag skiter i de

2008-10-16 @ 17:26:10
URL: http://myliifeasmiillaan.blogg.se/
Postat av: Emelie Talvis

söt :)

2008-10-16 @ 17:33:02
URL: http://etalvis.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0