22:48

Nu är kl. snart 11:P hehe. Dagen har varit bra, förutom sista lediga dagen för mamma. Det här låter konstigt..men jag vill verkligen, verkligen inte att hon ska börja jobba..iaf inte förens skolan börjar igen:P men sånt är ju livet!
Idag har jag packat upp min stereo! :D Fast pappa hjälpte mig att koppla in den! I loooove it :D Sen har jag och mamma setat ute och stekt i solen, skönt!  Jag har kollat lite på Desperate Housewives, som jag fick låna av syrran.
Jag har bara haft det bra idag! ;D härliga söndag!

Och om inlägget före..så ´hade inte ngn raderat frankenstein utan pappa hade gömt det på datorn för mig. Tur det, huh ;)

jag hoppas verkligen att mina blåsor på tårna och hälarna går bort till onsdag annars lär det göra väääldigt ont i mina nya skor:P hehe, aja...bäst att jag kollar vad alla skriver till mig på msn..är jag famous eller? ;) hihi

Ha det bäst! PUSS<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Så bra att stereon fungerar bra :)

2009-08-10 @ 17:17:22
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0