I miss it!

Jag saknar Grey's Anatomy MASSOR!!! Jag vill att det ska kolla tillbaka nu! Dem kan bara inte sluta sända det efter det som hände i sista avsnittet...jag dör ju snart av nyfikenhet! Dör båda eller vad händer?! kan ju inte säga något för milla har inte sett avsnittet. Det får inte ske iaf, att dem dör! då blir jag väääldigt ledsen.

Jag såg en bit av ett gammalt avsnitt idag på tv. och då märkte jag hur mycket jag egentligen saknar det. <3



Sitter också här och undrar vad som blivit av med milla, varför svarar du inte? :( <3 Hoppas allt är bra med din mamma! är orolig för båda er<3

Nu är det inte många timmar kvar </3

Kommentarer
Postat av: Helena

Det kommer den 24 september igen älskling! Iiih! EN månad till liksom! Jag vet vad som händer, jag vet vad som händer :D PUSS!

2009-08-21 @ 08:49:37
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0