Inte långt kvar nu.

Nu sitter jag här igen. Jag har duschat, målat naglarna och fixat lite med småplock. Har även snackat med mamam om förslag på dopresent till Tindra men vet ju inte vad jag ska köpa till sötnosen. Såg ju ett jättesött smyckesskrin i silver med en ängel på. Kanske det skulle vara något, hm..vet inte riktigt. Har någon något förslag`? Om inte någon annan så kanske moster Anna? :P

Nu är det ju inte långt kvar..börjar skolan igen om ca 10 timmar *snyft* Vill helst inte gå till praktiken på fredag:/ Men som sagt! se det från den ljusa sidan! Vad är det värsta som kan hända? jag och milla kom iaf fram till att det är ungefär 10 månader kvar till studenten och guuud vad jag längtar :D Hoppas det går så snabbt som alla säger också :)

När börjar alla skolan? Är det samma datum som oss? :P

Kommentarer
Postat av: Helena

Nej! Jag börjar i morrn, fedag! Mwahhaah! Jag har heller inte en aning om vad vi ska köpa till Tindra! Shits! Vi får se vad det blir helt enkelt!

2009-08-20 @ 10:41:36
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0