Kolla in mitt fiina fönster!

Idag var det ju gröna milen dagen på St eskil i vilsta! woho, nästan:P
Vi började halv 11 de var det ända som var skönt! haha. Behövde iaf inte gå till praktiken idag, om jag skulle ha gjort det så skulle jag inte ha slutat än:P jag ångrar inte mitt val.
Det var då jag och milla som gick och snacka massa under tiden! Gud vad jag saknat dig tuts! <3 Fast vi gick inte den slingan vi skulle egentligen, hm..vi gick nog bara 2 km eller så:P haha.
Jag kom hem vid 1 kanske eller så då låg jag bara framför tvn och slappa! SKÖNT!

Och nu till mitt stooora problem! vad ska jag ha på mig ikväll? :O Måste gå och rota lite i garderoben men jag har iaf en liten ide om vad jag ska ha. Får se hur det ser ut: Någon som ska ner på sista sucken ikväll? Jag och milla ska! haha, Dead by april och The seven year itch, here we come! :D

Imorrn kommer helena och jimmy hit! YAAAY! *happyface* Jag längtar!

Jag tycker också att alla SKA (inget måste) men SKA gå förbi mitt fönster jag exponerat upp igår! jag blev jättenöjd! Det är fönstret med oranga toner.  Så gå till Interflora Blomsterverkstaden på Drottningsgatan och titta i mitt fina fönster! OBS! skynda er innan det blir förstört! :D

hoppas alla får en super duper mega bra kväll!

Ps. Lägger in en bild senare på mitt fönster! dock är bilden inte lika bar som verkligheten. Ds.

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh åh åh! längtar efter bild :)

2009-08-28 @ 18:28:56
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Karin

Gick förbi ditt fönster idag... Det var hur fint som helst!! Kram

2009-08-28 @ 20:34:30
URL: http://kakan84.blogg.se/
Postat av: VivianN'

fin blogg du kan väl ta och kolla in min ;d



- du får jättegärna kommentera något inlägg (:

2009-08-29 @ 23:46:58
URL: http://viviannshuile.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0