LÖÖÖRDAG! :D

I dag är det lördag! jippi. fast mamam börjar ju jobba igen på måndag *suck*
Idag bär det av till södertälje för att hälsa på Helena och Jimmy. Den egentliga anledningen är att vi ska hämta Tom för att han har dommarkurs där bortåt. Så då tänkte vi att vi hälsar på H&J också, och jag är så glaaad för det :D Idag ska jag få stereon som dem inte använder och som jag har längtat! Helena ska få sin kjol som jag köpte till henne och idag får ag även använda mina skor för första gången! :P
Vi ska åka hemifrån ungefär halv 1 så då är vi där ungefär halv 2. Där bjuds det på kycklingpaj, mumma! Jag får ju även träffa Pysen! <3

På vägen till södertälje ska jag nog skicka ett sms till madde och berätta om den lilla överraskningen som jag gjorde åt henne igår, hon lär bli överlycklig..1 sak mindre i hennes enorma hög hon måste ta sig igenom. Hade ju tråkigt så hjälpte henne bara. :P bara hon inte får bättre betyg än vad jag fick på min..hehe.

När jag kommer hem..ja, när kan det vara? vid 6 kanske så ska jag fixa mig lite sen så ska jag träffa milla vid ngn tidpunkt. Vi får höras milla! ;) Vi ska ner och checka Å-festen och se vad för karuseller som kommit dit. Jag såg extreme fly i annonsen så hoppas den kommer dit iår igen! Den var skit kul! satt och garva typ hela tiden medans milla och madde skrek "JAG KOMMER DÖ!!!! AAAH" hahah xD
Det hade kommit en karusell till strömsholmen redan i tisdags, det var väll då vi var där? Den karusellen heter Flipper! Och hoppas den är kul. Den ser ju ganska kul ut på bilden..det är en liknande karusell iaf och titta milla! DEN RESER SIG! :D som vi ville att den skulle göra :D
  
Fast den på bilden såg inte så mordern ut som den på stömsholmen..hehe.


Bara så du vet milla! Så längtar jag väldigt mkt till din stora dag också! Även fast det är närmre till skolstarten då.
Men, men..vi kan ju inte undvika att skolan börjar. Känns bara som att sommarlovet har switchat förbi och att man knappt hunnit med ngt. Sista sommarlovet nu för alla 91:or eftersom vi tar studenten till sommaren! YAY! fan vad jag längtar! :D

Nej, nu måste jag gå och fixa mig så jag är klar till halv 1 annars åker dem kanske utan mig :O haha

Ha det bäst alla! PUSSPUSS<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0