Milla, sover du?!

Nu har jag varit hemma ett tag, började ju skoln igen idag. :/ Jag gick upp kl 6 imorse och skulle börka fixa mig. Jag hade även fått i uppgift att väcka milla. Skickade sms till henne och kolla om hon var vaken och vi snackade en stund men efter ett tag så sluta hon svara och då trodde jag att hon somnat om. Så jag ringde och ringde och skickade sms men det visa sig att hon stog i duschen och var vaken. hehe.

Det hände inte direkt något speciellt i skolan. Alla 3or samlades i aulan och rektor, skolsyster och någon mer typ snackade. Sen gick vi till klassrummet och fick busskort, schema, kalender och sen fick vi gå!

Ungefär såhär kommer vårat schema se ut..eller mitt. Det ändras typ hela tiden :P syns inte så bra dock.


Jag har ju inga inividuella val för att jag har redan alla poäng +100 som behövs :P

Nej, nu ska jag nog käka något, åt ju ingen frukost för att jag mådde lite illa imorse :P


Måste ju ha med en liten ego bild också(A) hehe.

Kommentarer
Postat av: Helena

Ett tunt och luftigt schema du fick :) Precis som jag haha! Men det gäller nog inte särskilt länge med tanke på all egen studietid man ska ha :D Pussen!

2009-08-20 @ 12:27:41
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Milla

Jaa, vi skruvar tillbaka klockan!! Saknar det! Saknar han :(... Jätte mys med dig... vill tillbakaaa :'/ <3

2009-08-20 @ 16:37:38
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0