Mycket har hänt..

(Onsdag)
jaa, nu är det fredag och mkt har hänt sedan i onsdags. Milla fyllde ju år då och allt började jättebra. Vi firade henne hemma hos sig med hennes släkt sen gick vi ner till stan och åkte karuseller och hade jätte trevligt. Det var andra gången jag träffade malin på hela sommaren på grund av en händelse jag trodde inte skulle upprepas igen.

Vi träffade killarna, fille och jocke, vid 22 och då gick vi typp nybron. Men vi tyckte inte att det var så roligt där så vi bestämde oss för harrys och där var det väldigt mkt mer fart! Vi tittade på Noice och det var typ bara jag av alla i sällskapet som kunde låtarna :P hehe
När vi gått in på harrys så tog jag och milla några shots, först tequila och sen 2 salmiak shots, och jösses vad goda dem var! MUMMA!!! När vi kände att vi började bli eller var rättare sagt påverkade så upptäckte vi ngt som var början till den stora händelsen den kvällen som gått så bra tills efter shots(en). Som tur var så var det inte millas födelsedag längre så den blev ju tack och lov inte förstörd. Det här tänker inte jag och inte milla ta på oss, helt upp till dig. Visst, jag har lärt mig min läxa..att du aldrig kommer ändra dig..tack för att du visade det! Nu ska jag börja uppskatta det jag har i min närhet och en av många bästa saker som hänt mig och det är milla! <3

Jag träffade också lampan och moa n den kvällen och lampan var stupfull! haha xD

(Torsdag)
Jag och milla var nere på åfesten! vi måste ju utnyttja våra band till max! Vi åkte karuseller i rengnet, frös och kollade lite på måns Zelmerlöf (stavning). Det blev en tidig kväll jämnfört mot dem andra.

(Fredag)
Och nu sitter jag här framför datorn:P Jag har varit på stan idag en snabbs med bror för jag var tvungen att föra över pengar till mitt konto. Efter det har jag bara tittat på Desperate Housewives resten av dagen tills nu. Nu ska jag nog fixa iordning mig lite, fast får göra klart det hos milla för att allt mitt smink är hos henne. Sen måste jag käka, för jag är såå hungrig;O Är sugen på subway och donken men det blir tacopaj för mig och resten av familjen(fläskfärs). Om vi inte käkar på subway innan vi drar hem också (a) får se ;) hihi

Hoppas alla haft en bar vecka! :)

"Fan vilka hycklare ni är! Ni två är som gjorda för varann.."

Puss och kram<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Låter som ni har det riktigt skoj på Å-festen!

2009-08-14 @ 17:56:43
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: moa

hahaha jag kommer inte ihåg så mycket :(

2009-08-14 @ 22:57:33
Postat av: Tessi

tro mig, det har vi! :D

2009-08-15 @ 02:08:00
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/
Postat av: Tessi

haha, nej:P men du är smart nog att lyckas bryta foten ;) haha. Du var faktiskt jättecharmig och pyttelite jobbig ibland :P

2009-08-15 @ 02:08:56
URL: http://tessisuniversum.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0