Ny duschad!

Jag har precis duschat, skönt var det :D Lite orolig att mitt armband som jag och milla köpte till åfesten ska gå av. Det har börjat spricka på vissa ställen :/ hur är det med ditt armband milla?
igår gjorde jag typ inget, bara satt och slöa framför tv och hade det bra. Det där inlägget jag skrev om millas födelsedag när allt det dåliga hände..det inlägget ångrara jag inte alls, det var ett sätt att lätta mitt hjärta lite bara, men jag ångrar det som hände den kvällen. Var verkligen inte meningen och ville bara säga att jag och malin har kommit bra överens igen och ska försöka göra det bästa av situationen, hoppas bara inte det här skiten dras upp en tredje gång för jag kommer inte klara hur många gånger som helst. Jag ber iaf om ursäkt till alla som tagit åt sig av något från den kvällen <3

En annan person som jag börjat snacka med väldigt mycket den senaste tiden är danne, haha och vi har våra roliga stunder. Får se om man träffar på dig någon gång. vet ju inte ifa fu läser min blogg men ändå :P

Idag ska jag, mamma, och bror åka och fira gammel farmor ulla! hon fyller 81 år, grattis så jätte mycket! :D <3 Hoppas det är bra med gammel farfar gunnar också, har ju inte varit så bra med honom senaste tiden men det har varit bättre ett tag  nu iaf! :)
Efter vi varit och hälsat på hos dem ska vi åka och köpa ny dator! YES! äntligen! En laptop på elgiganten tror jag att det var:D  Det ska bli intressant! :) Måste fixa ett väldigt bra USB också så jag kan lägga över mina bilder pronto!

Jaa, nu är det bara 2 dagar tills skolan börjar igen..och jag vill verkligen, verkligen, verkligen inte börja igen! känns i hela kroppen, det tar bara emot. Alla säger "men det är ju sista året! det kommer gå jättesnabbt och det kommer vara jättekul". ja, visst..det kommer säkert vara det men det är ändå något som tar emot. :( Vill ju inte släppa taget om vårat sista sommarlov och allt som hänt. Det kanske kommer kännas bättre när man väl har kommit igång. Det är bara vänta och se.

nej, nu måste jag torka och borsta ur håret sen ska vi nog åka. Jag får skriva mera sen när jag kommer hem!

Vad ska alla göra idag?
Ha det jättebra idag iaf!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hihi! Hoppas ni får det skoj och hoppas datorn fungerar bra!

2009-08-18 @ 13:50:59
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0