skönt med helg!

Nu sitter jag här. Helg, vad skönt! Har inga planer för denna lördag och det är faktisk väldigt skönt att bara vara! Kanske hitter jag någon intressant att snacka med på msn? det får la vi se:P Visst är det väll kul att ha börjat skolan igen men gillar ändå inte att det är praktik på torsdagar och fredagar. Det känns så jobbigt. Visst, det finns dem som har det värre men om man ska jämnföra allt man tycker och känner så är det väll ingen idé att man ens tycker och känner? När man är ute praktik så känner iaf jag att jag ser fram emot skolan mera. Då vi bara har vanliga lektioner. + att jag får träffa mina sötnosar också! <3

Nu ska jag försöka hitta på något!

Vad ska alla göra idag?

Kommentarer
Postat av: Helena

:) Jag håller med skönt med helg, men jag längtar! Tills min kurs börjar HIHI! :D PUSS!

2009-08-22 @ 19:52:03
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0