Tisdag!

Idag ska jag och milla ner till stan och hämta ut våra band till åfesten! :D Har längtat till denna dag! Idag blir det nog bara karuseller. Extreme Fly och Flipper! :D jag får sånt lyckorus av karuseller, älskar dem! har ju alltid velat hoppa Bungy Jump också..det ska bli ett av mina mål här i livet tror jag:P

Imorrn fyller milla år också och då blir det först fira henne hemma hos dem sen ner på stan..kanske några karuseller om vi inte är för fulla:P sen kanske vi ska gå in på harrys eller ngt :P Det kommer bli såå kul! Hoppas det blir bra väder då också annars drar det ju ner stämningen lite.


Nu är det snart bara 1 vecka kvar till skolan:( Tråk! </3

Puss på er<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0