Tisdag!

Idag fick jag sovmorgon skönt!! sov ända till 11 xD

Jag och milla träffades idag och, håll i er nu, vi gick på stan. Det är våran favvo sak att göra när vi ses ;) fast det är ju ett + om vi har massa pengar att göra av med också:P hehe
Vi köpte entré biljetter till Å-festen idag. För hela 5 dagar, det gick på 370 :- Jag betalade 400:- och jag fick 60 tillbaka..tjänade hela 30:- fan vilken tur man har då ;) hihi under dag med min finaste milla! <3 

Nu ska jag ta mig lite blåbärspaj mamma nyss bakat sen ska vi titta på film, Kate&Leopod :) Myspys.

Imorgon ska jag försöka gå upp ganska hyfsat iaf :P Sen kanske jag och mamma ska åka till skobunkten och köpa skor till mig eftersom att jag inte fick låna ett par av hennes :(


Pussar från mig <3

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh gott med blåbärspaj! Var filmen Kate & Leopold bra? Jag missade den!

2009-08-10 @ 17:09:57
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0