segt

Det känns som att jag somnar snart men är ändå inte trött..konstigt! Jag kunde inte sova någe bra alls natten som var..och vet inte varför alls! Somna helt typ vid 5, annars så kändes det som att jag bara blundade utan att somna. Jag gick upp vid 7 ovh fixa mig. Satt bara i sängen i flera minuter och bara tittade och tänkte.
Jag var klar med allt vid 8 så då gick jag och la mig igen och somnade. Sen åkte jag till praktiken med 5 över 9 bussen. Dagen har gått såååå segt idag, trodde aldrig den skulle ta slut. Det kändes som att denna dag bestog av flera dagar irad och att jag aldrig skulle få gå hem! Det var iaf väldigt lungt idag, visst, gjorde väll en och annan tabbe men inget som märktes så:P Jag exopnerade lite i affären, städade, gjorde cosage och några buketter.



Som tur var behövde jag inte räkna kassan, huh! :P
När jag kom hem så titta jag lite på tv, käka sen tv igen och nu sitter jag här.
Vad har alla för sig ikväll?:P


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Fina buketter älskade du!



Jag är barnvakt hela helgen :)

2009-08-22 @ 12:28:20
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0