Dont cha

" Dont cha wish your girlfriend was hot like me
Dont cha wish your girlfriend was a freak like me
Dont cha, dont cha
Dont cha wish your girlfriend was raw like me
Dont cha wish your girlfriend was fun like me
Dont cha, dont cha "

Sitter här i min ensamhet och lyssnar på musik. Just nu är det råttan Chris Brown som spelas. Fick just reda på att milla är sjuk, svinflunsan :( Kommer inte träffa henne på hela veckan! *snyft*
Jag sov ganska länge idag..till halv 12 typ. Satt uppe och snacka med danne och alex till typ 4 men alex gick ett tag innan jag gick och la mig. Sen vakna jag av sms från milla sen lampan också precis när jag somnat om:P

Nu tittar jag på ett comviq kontantkort(beställningsgrejj, som man kan få gratis) för en speciell persons skull:P hehe, får se vad som sker:P

Hoppas du blir frisk tills fredag! Kommer ju sakna min milla massor<3<3<3


Minnen, milla<3 Älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: Helena

Awh! Hoppas hon blir frisk snart! Den där bilden är så sjukt fin!

2009-08-24 @ 15:25:58
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0