Vart håller goda fen hus?

Nu har jag tittat på Lipstick jungle och jag och milla har konstaterat att Kirby är grymt snygg:D Tänk att få leva sitt liv som rik. Tänk om man inte behövde fundera på morgondagen och alla problem man har. Tänk om man kunde köpa sig ur vissa och bara gå ifrån andra. Tänk om allting vore positivt bara för ett litet tag iaf. Tänk om man bara skulle kunna skämma bort sig riktigt ordentligt. Vad lätt det skulle vara. Visst, livet är väll inte menat att det ska vara lätt. Men är det menat att det ska vara svårt hela tiden då? Varför ska det alltid vara så omöjligt att hitta en lösning med vissa personer? Vad hände med att kompromissa?
Varför kan inte alla bara stanna upp och bestämma sig för att man ska ha en "snäll-dag" eller en "snäll-vecka" då man är extra snäll och kanske går med på saker man egentligen inte tänkt göra från början? Det är väll inte så svårt, eller?




kvällen verkar ju inte bli bättre så ska nog bara gå och lägga mig och vara pigg tills imorrn och förhoppningsvis blir den bättre också! får se om jag har fått något i brevlådan som jag beställt..kan ju alltid hoppas! :)

God natt<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad har du beställt!? Nyfiken i en strut det är jag det :)

2009-08-25 @ 08:56:30
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0