Helgen i kort

hejsan bloggen! Jag vet att det var några dagar sen jag skrev. Jag har varit lite isolerad från dator och så denna helgen!
Men jag kan berätta lite kort vad som hänt.

I fredags så var det ju praktik för min del! Det gick bra och annica var jättenöjd med allt jag hjälpt till med i onsdags. SKÖNT! Jag stannade längre på praktiken i fredags för att vi skulle exponera om i ett av fönstrerna. Det var mest jag som fixade med fönstret med Annica var med och hjälpte till lite grann. Det blev ju ganska sent då fönstret blev helt klart, jag var hemma vid kvart över 22. Så jag var supertrött! Det var snällt av Annica och Oscar att bjuda på pizza iaf!  :) tack! tror att alla var hungriga efter en lång dag. Det blev totalt 12,5 h för mig. Men jag får ta ut lediga dagar sen i vår för all tid jag jobbat över och så! :)

 
Fönstret innefrån ^

Fönstret utefrån ^        

På lördagen (igår) så åkte vi på Hockey! Premiär för mig! haha
Det var Brynäs och SSK som spelade och jag kan erkänna att det var en helt annan känsla att sitta där på läktaren i en arena än att sitta i soffan hemma. Det var faktiskt väldigt kul! :)
Det bar Brynäs som vann! WOHO! dem vann med 2-1 mot SSK!


Det var hela familjen som var med, jag, Mamma, Pappa, Tom, Helena och Jimmy! :D Jag saknade er även fast det bara var en vecka sen jag var hos er sist :) <3

Efter matchen åkte vi hem till finaste Syster och Jimmy och fikade sen begav vi oss hemåt och bara bänkade oss framför tv:n sedan! :)

Det var hela helgen för mig ;)
Btw, vad sugigt att Tove åkte ut:O jag tyckte att Calle skulle försvinna! Nu hänger allt på Erik!

Hur har allas helg varit? :)

Ps. jag tycker att alla ska gå och se mitt fönster live! Ds.

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0