bakis dag nr 1

Hej alla!!!
wiiiiie! vilken underbar kväll igår med milla! Vi var ju på O'learys ;) JAG KOM IN PÅ 20 ÅRS GRÄNS:D inga problem för mig! haha :D Kvällen hade ju sina upp och ner sidor med den mesta delen av kvällen var upp! visst milla? ;) När jag och milla skulle beställa i baren så var det 2 killar som titta på mig massa. Först sa en hej och sen sa den andra, hej, vad söt du är! hah, och jag tänkte vilka är det där men sen gick jag lite åt sidan. Sen kom den första fram och börja fråga en massa och sen visa det sig att jag har han på msn! haha. Men han som sa att jag var söt var också söt (A) hihi. Iaf så beställde jag och milla varsin salmiakshot och sen varsin cider! Sen var kvällen igång ;) haha

Det som var ner var att vi råka tappa min nummerklapp till garderoben och jag var jätteorolig att någon tagit min jacka, så vi fick vänta till sist men där hängde min käraste jacka kvar så fint! :) Jag missade ju sista bussen hem men millas mamma var jättegullig och skjutsade hem mig! Tack igen! :)

När jag kom hem så fixade jag mig för natten och brorsan och hans polare satt och tittade på tv och roade sig hur jag svamlade ;O Jag rämlade även några gånger i trappen när jag skulle lägga mig haha! Innan jag somnade hann jag smsa lite med danne! <3

Nu är jag lite slut. Så idag ska jag bara ta det lungt! great! skola imorrn igen :/

Hur har allas helg varit hitills?

Btw! Grattis pappa<3

Kommentarer
Postat av: moa

haha glöm inte att du ringde och väckte mig kvart i 3! svamlade en massa i telefon också ;)

2009-11-01 @ 14:34:54
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: moa

sv; hahaha jag somnade ändå precis när vi lagt på ;) men du ska med ut nästa lördag va? kan jag kanske sova hos dig då i så fall? :)

2009-11-01 @ 15:06:08
URL: http://milkymoe.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha! Det är alltså inte bara jag som blir så full :O Hoppas ni hade skoj!

2009-11-02 @ 13:50:45
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0