My day!

Hallå alla söta! :)
Tisdag idag= kort dag i skolan! WOHO! :) På färsta lektionen, småföretagande så fortsatte jag och min grupp att planera inför öppet hus! Det gick bra och vi hade kul :p OCH en sak jag MÅSTE skryta om! Vi hade ett prov i ämnet där man skulle skriva om ett företag man fick. Inköpslista, skissa upp lokalen,personal hela kittet! På första provet hade jag natur förskola men jag skrev även om eget företag så jag fortsatte med egna företaget nu på det andra provet och jag fick MVG!!!!!! Helena, min lärare tycker våran ide är jättebra! (Y) :)

Den andra lektionen var svenska, inte så kul :/ Börjar irritera mig på läraren..men jag gillar när hon ger mig bra betyg:D haha! Det var en ganska långtråkig lektion men ändå var det bra för det var förberedelser inför nationella. Hoppas det går vägen!
Mötet med våran handledare inför projektarbetet blev ju inte riktigt som vi tänkt :/ Hoppas vi får göra vårat arbete som vi vill ha det istället för skriftligt, det blir så platt då!

Väl hemma så gjorde jag scones, mums! och cappuccino ocg satte mig framför tv:n! myspys..om ändå någon var där och höll mig sällsap:P

Hur har allas dag varit? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Yey! Härligt att hon gilla vår idé!!!



Sv: oj, jag måste tänkt på vad vi skulle äta ikväll och skrivit kyckling istället för tacos, så nu är det ändrat i alla fall!

2009-11-10 @ 19:28:34
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0