fredag fredag fredag

Hejsan bloggen!
Jag har inte bloggat de senaste dagarna, jag vet men det beror på att jag har/är varit sjuk :/ Så jag har spenderat dem två senaste dagarna i soffan och haft det skönt. Men det blev lite långtråkigt! Danne har iaf varit lite sällskap iaf! hehe, har haft mobilen med mig hela tiden med andra ord.
Nu mår jag lite bättre(tur att jag druckit varmt och käkat soppa!) men jag har ju plikter jag måste ta hänsyn till imorgon då jag lovade Annica för ca 3 veckor sen att jag kunde jobba. Det går nog bra. Det är bara några timmar sen kan jag åka hem och vila igen:)


Hoppas att allt är bra med er :)
Just nu sitter jag och väntar på IDOL! Som jag gör varje fredagskväll vid denna tidpunkt! :) Idag hoppas jag verkligen på att Eddie ryker :O


Nu så ska jag gåner till tv och jag tar med mig täcke och kudden för lite mysfaktor och värme! <3

beso<3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0