Fredag- Söndag

Hej hallå bloggen! :)
Nu är det söndagskväll och dags för en ny vecka imorgon. både + och - i det!
Det har ju inte blivit något bloggande alls i helgen. Min syrra kom hem igen med sin kille! Så jag har sprenderat så mycket tid jag bara kunde med dem innan dem åkte hem! Saknar dem redan :/

I fredags var det ju praktik för min del och då är det ju bara hem och ta det lungt sen på kvällen. Vi käkade tacos och det var ju även då Helena och Jimmy kom hit! :) Sen var det idol som stog på menyn! Och jag måste bara säga :O Jag tycker att Eddie skulle åkt ut! för han var ju sämst på hela kvällen ju! Visst Rabih var ingen favvo med han var så mkt bättre än Eddie ändå!  

Lördagen blev det först att åka och titat på lite lägenheter och sen ner en sväng på stan för att köpa present till pappa och sen till linda. Men det blev inställt för min del att åka till linda. Vi får ses en annan dag, söt!
När vi kom hem så umgicks vi lite, käka mat och sen en avslutning på kvällen med tv!

Imorse så gratta vi pappa! Grattis♥ Han fick en bok helena gjort om honom, en tröjja, snusdosa och en lott av mig och tom :) Senare så åkte vi till mormor och morfar och träffade släkten! Jimmy åkte tyvärr hem tidigare så han följde inte med då. Helena åkte hem med 6 tåget då jag tittade på One Tree Hill följandes av Gossip girl! Och nu sitter jag här som ni märker och skriver detta inlägg! :)

Tänkte bara säga en sak till i detta inlägg! Jag vet att jag inte är superaktiv här men ibland känns det här med bloggandet som en tävling. Jag ska försöka att koncentrera mig på att jag skriver när jag känner för det, att jag skriver när jag har något vettigt att säga och så. Inte för att tex. åååh! titta syrran eller milla la upp ett inlägg nu måste jag också det! HAHA! Ni vet ju att jag sagt att jag inte kan komma ikapp er i bloggandet men mina försök i att lyckats med det läggs ner nu!

PUSS PÅ ER ALLA!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Nawh! Det är ju ingen tävling pucko! och jag har inte bloggat hela helgen! Känner mig lite duktig men ändå lite dåligt! KLUVEN! ^^ Älskar dig! Puss

2009-11-09 @ 18:40:47
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0