packa packa packa

God kväll alla läsare där ute!
Ja, nu är det kväll igen..och det är snart dags att sova! Är jättetrött efter dagen! Det har varit fullt upp hela tiden idag på praktiken. Jag tror att det komemr vara ganska körigt imorgon också men jag kan ju fokusera på att när dagen är slut så får jag åka till södertälje och ha en jättefin helg med min syster och jimmy. :)

Idag gick faktiskt dagen snabbt! Hoppas att den gör det imorgon också och att jag får in min lön på dagen där. Tänkte smita iväg och köpa lite godis till fredagsmyset! :) Det är jag och nina som jobbar imorgon och hanna då om hon mår bättre. Jag ska exponera om ett fönster så ni får gå dit och titta sen! Interflora Blomsterverkstaden, eskilstuna 

Just nu så håller jag på att packa! Min väska gick sönder i södertälje förra gången jag var där men jag har bestämt mig för att jag provar ha den igen och sen köper jag en ny när vi åker upp till stockholm i helgen!
Just nu hoppas jag på att jag snart är klar med packningen och att jag får igen väskan någorlunda bra :P


Vad har ni alla för er nu så här på kvällskvisten?

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0