10 sanningar

10 sanningar om moi! Jag blev utmanad av Helena  ! så här kommer dem!

* Jag gillar kor! 
* Jag hoppas på att vårat ftg kommer gå bra i framtiden.
* Jag tar mig an saker jag ibland inte förstår.
* När jag är nervös brukar jag svamla.
* Jag lever ofta i min egna lilla värld.
* Jag vill börja träna.
* Jag önskar jag vore vääääldigt rik.
* Jag är lite rädd för schäfer hundar. (vuxna då)
* Jag är beroende av mina serier.
* Jag gillar inte mina knän!


Jag utmanar, HAHA...alla som läser min blogg xD

Kommentarer
Postat av: Baby Melody

Så vacker du är!



Intressant att läsa :D Jag har gjort det innan faktiskt, det där med sanningar. Men kanske ska göra snart igen :)



Ha en skön dag!

Kram <3

-Baby Melody

2009-10-21 @ 03:40:41
URL: http://babymelody.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0