Burrigt!

nu sitter jag här efter tv mys!  Fy vad kallt det är:O

Var till skolan en snabbis, 1 lektion och den gick snabbt också! Det var studentkryssningen som det snackades mest om! Jag hoppas verkligen det blir så att jag och milla åker:) Det lutar iaf åt det hållet (väääldigt mkt) YAY!
Efter lektionen så åkte jag och milla hem till henen för att någon hade glömt pengarna hemma ;) Sedan åkte vi tillbaka till stan och gick runt lite och drööömde oss bort lite granna och önska att vi var rika! Money, Money, Money, is so funny, in a rich girl's world!!! Jag köpte en ring och ett par örhängen på glitter!! Me like :)
och milla köpte ett halsband och ett armband och örhängen? hm..elelr hur var det? glömde bort:P hehe

Jag blir också bara så irriterad på vissa saker:O shit, låt det vara alltså!!! du kan inte bestämma:O Jag vet vad du tänker och hur du fungerar med det går inte, det biter inte på mig!!!! GAAAAH!!!! Lägg märke till att INGA namn nämdes!

Nu ska jag försöka koncentrera mig på tråkiga samhällskunskapen om jag nu kan plugga lite och få in det i huvudet! Det vore ju toppen eftersom att det är prov imorrn :O

Puss på alla!

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0