4e oktober 2009

Hej hoppsan! :)
söndag igen..suck! det rengande för fullt ute nyss men nu har det lungnat sig. Får hoppas på att det inte renganr allt för mycket då vi ska åka iväg och fira Tindra som fyller 1 år idag! :D

Grattis sötis Tindran! Hipp Hipp hurra på din 1-års dag! :D

 

Jag var tvungen att göra en kur för händerna så mina händer var helt trasiga och torra :( det är inte svårt alls och resultatet blir jättebra!

Gör så här:
1) Värm vatten i mikron (så varmt så du kan ha händerna i).
2) Häll i lite oliv olja i skålen/burken med varmt vatten.
3) Häll i lite citronkoncentrat.
4) Ha händerna i skålen/burken och smörj/massera in blandningen på händerna.
5) Efter du haft händerna i blandningen i kanske 5 min så torka av med en handduk eller med papper. Tvätta inte av det med vatten!
6) Vips så har du mjuka och lena händer! :D

Inte svårt alls:D


Kommentarer
Postat av: Helena

Superbra ju! :D Nu finns det där till alla som vill ha mjuka händer :D



Du glömde gratta Mormor! Hon fyller idag med!

2009-10-04 @ 13:58:59
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Helena

Sv: Ja, verkligen! Ut och dansa måste vi verkligen göra!



Kul att Tindra blev glad, vad fick hon av oss? Ingen berättade det för mig! :D Ja, jag sms:a och gratta mormor hon skrev att hon var sjuk!



Hallå, vill du kanske kolla efter en sak åt mig i e-tuna på Parelle? Kommer du ihåg den där liljekonvalj parfymen vi köpte åt mamma..? Den lilla pussmunsflaskan med lila kork? Vill du kolla om de kanske har den där? För den fanns inte här i s-tälje! Tänkte köpa den till henne i present, hon sa att hon önskade sig den! PUSS!

2009-10-04 @ 17:06:10
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0