Hälsningskort med lågor!

Jag sa igår att jag skulle demonstrera hur du kan göra jätte fina gratulations kort eller tack kort! Det du behöver är: Kalligrafipennor eller andra pennor om du vill det, fuktig handduk(så du kan torka av kanterna), tändstickor, korten! OBS! Var försiktig så att du inte bränner ner huset eller lägenheten:p Stå gärna vid diskbänken så du är nära till vatten! 
Så här gjorde jag:



Jag har skrivit två kort. Jag skrev med kalligrafipenna och sen skugga jag med en annan tunn tuschpenna.



Sedan elda jag runt om kortet. OBS! Akta så att du inte eldar upp texten! Det är ett ganska smart sätt att elda runt kanterna för om man nu skrivit snett eller om det är ett stort tomrum på ena sidan av kortet så är det bara att elda lite mer där.


Runt hela kortet så att det blir som en ram!



Klart! Det är inte så svårt! Det är bara att texta och elda! :) Ha så kul men som sagt! Var försiktiga! :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Härligt! Det ska jag prova i morrn :D



Sv: Åh, jag vet inte.. men det såg ut som om hon hade puls i alla fall! När hon hade ramlat till marken!



Åh, okej! Härligt!



Haha, jamen det var den ända burken kakorna fick plats i! =/ sorry

2009-10-06 @ 22:54:27
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilket bra tips! Blir ju jättefint o ser proffsigt ut. Kram

2009-10-08 @ 12:03:13

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0