Flipp eller flopp?

Hejsan bloggen! :) jaa, nu var det några dagar sen. Jag har haft det fullt upp helt enkelt.
Igår var det praktik och jag skulle skynda mig hem för att vi skulle ses hos milla för att fira madde! :D Vi käka pizza, drack och hade skojj. När vi skulle ut på stan och försöka komma in på Harrys tog kvällen en oväntad vändning. Men det var ju iaf kul till att börja med! Det var kul att få klä upp sig och piffa till sig lite igen. Det var ganska länge sen faktiskt, millas födelsedag senast. Vi var hemma tidigt igår så jag gick och la mig bums.

Idag har jag bara setat och nött Desperate Housewives! Jag är nu klar med säsong 3, hoppas min kära syster kan ta med säsong 4(A) om hon tittat klart på den och så förstås :)

Imorrn är det kalas som står på menyn! Eller, ja..först jobbar mamma till 12 eller vad hon sa och sen ska vi dra iväg och fira sötis Tindran! :)

Hur har alla det denna lördags kväll? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Klart jag har tittat klart på den :D OCH klart jag tar med den till dig!

2009-10-03 @ 22:28:20
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0