Hemma igen :)

hallojj!
Det blev lite av en snabbvisit i skolan idag. Det började med att madde skickar sms och frågar när jag kommer till skolan och jag svarade som vanligt! Det var så att hon åkt in till skolan två timmar för tidigt! haha. Jag fick skjuts till tågstationen av pappa där jag skulle möta milla. Våran första lektion var småföretagande. Lite segt men det gick! Sen var det svenska..vi skulle träna inför svenska muntliga np. Det var lite skojj faktiskt men svårt att komma på vad man skulle säga. Hoppas det går bättre på riktiga muntliga np.

Nu så har jag satt in baguetter i ungenen..var så otroligt sugen på något. Hade först tänkt att göra scones men vi har inget margarin hemma eller det var ganska lite kvar av det iaf. Så baguetter får duga :D

Mina planer inför eftermiddagen ett tag framåt nu då är : Baguett och Svenska hollywoodfruar! :) 

                                        
                                              +  

                          




Vad har alla för sig denna eftermiddag? :) Puss


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Härligt härligt! jag sitter och glor på Charmed, sen så är det Ugly Betty ikväll och sen även Desperate Housewives! Hihihi!



Sv: Oj, jag vet inte?! Hmm.. om den inte är allt för dyr kanske du kan köpa den.. men annars kan jag köpa den när vi kommer.. men kolla om den finns så kan vi bestämma sen :D Puss

2009-10-06 @ 16:45:14
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0