Home sweet home

Nu har jag varit hemma ett tag! Skönt det! Dagen har ju varit ganska seg idag men ändå gott lite snabbt. Imorgon ser dagen likadan ut och på toppen av det är det ju fredag. Man kanske ska ta med lite cash och köpa sig lite gotti gott så blir det ju lite tidsfördriv där :P

Jag har följt Frejas tips idag när jag kom hem..jag provade att tvätta håret men honung utblandat med vatten. Och det blev faktiskt jättebra:O håret är mjukt, lätt att borsta och är helt bra:D haha! Gissa om jag kommer sakna Freja sen på praktiken :( Hon får inte vara kvar hos oss längre, snyft!

Nu ska jag fixa lite toast så jag inte hungrar ihjäl sen blir det nog lite tv:) MYS! någon som vill joina? :) hihi

Hur har allas dag varit?;)<3

Kommentarer
Postat av: Helena

Skitdag! Det gick inte alls bra på min tenta :'(

2009-10-29 @ 20:44:58
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0