Home Sweet Home!

Ja, imorse så var jag inte så jättepeppad att gå till skolan för att jag hade ont i huvudet och jätteont i ryggen så jag låg kvar i sängen istället. Jag skickade ett mail till läraren och berättade läget så det blev ingen skolk. Sen visade sig att jag bara hade klassrådet idag och jag tycker att det är liiiite onödigt att åka in en kvart sen hem igen så jag har snackat med min mentor också och fick ett klartecken att jag kunde skippa det idag! 

Jag är bara hemma och tar det lungt! Super skönt! Om nu bara ryggvärken kunde släppa skulle jag vara glad! :)
Jag och mamma ska åka ner till stan sen för att lämna tillbaka ett par skor och käka där pga vissa anledningar. Inga jag vill ta upp här i bloggen iaf. Och imorgopn efter praktiken ska vi åka och köpa skor :D YAY! 



skorna ovan är ju dem jag ska lämna tillbaka. Jag var lite osäker redan då jag köpte dem när det var kupongrace. Men idag får dem återvända! Jag säger bara...om man vill ha skavisar, välj såna skor då! Kände det direkt när jag prova dem..dem här får man skavsår av direkt så fortare än kvickt låg dem i påsen igen! hehe

Hoppas alla mår bra idag! :)
 

Kommentarer
Postat av: Helena

Fina var dem, men om man får skavsår är det inte värt det!

2009-10-07 @ 14:46:34
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0