J God morgon eller Godförmiddag! H

6decc8bb5da2c677bdd0733081f8b695.png

Kolla varifrån!

God morgon eller Godförmiddag! Hoppas allt är bra med er! Ja, nu sitter jag här på hemlöp igen men sista dagen idag! Superskönt. Men än så länge är det inte Många som handlat.det kommer väll får vi Hoppas! Idag blir det utgång med milla.:d <3 Hoppas dagen går snabbt bara på jag hinner med allt. Vi ska ju till kyrkogården idag och vända några ljus för farmor, farfar och mormor carla<3
Vad har alla för planer idag, Såhär på allahelgona?


Kommentarer
Postat av: Helena

Åh! Mys, jag kommer tyvärr inte kunna ta mig till en kyrkogård, men jag kommer tända ljus i fönstrena hemma ikväll! Idag ska jag bara vara hemma och vila, ha filmkväll med mig, mig och gottis! Jag var ju på fest igår, så ja! Och Jimmy ska ut ikväll!



SV: Nej, för det var frågor som jag inte alls hade pluggat in! Totalt glömt att man kanske skulle ha läst om just de också! Helt sjuka frågor var det! Hoppas jag blir godkänd i alla fall! PUSS!

2009-10-31 @ 13:01:09
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0