klirr klirr

God kväll bloggen!
Nu är jag hemma ifrån ytterligare en kväll av textning! Det gick bra idag, det var valfritt med att texta kort. Jag gjorde massa fina. Jag kanske ska ta bild och lägga upp några och visa här på bloggen! Alla fick nog lite inspiration av alla tror jag. Det fick iaf jag :) Det är jättetrevligt att tex: texta ett kort om man skriver något så vanligt som "Grattis" eller "Tack". Sen kan man elda runt kanterna det blir jättefint och det ser ut som att man lagt ner väldigt mycket tid på kortet fast det gick ganska snabbt att göra! jag kan lägga in steg för steg imorgon så att alla förstår hur jag menar:P Sen kan man ju göra så och sätta på ett paket eller om man ska skriva en framsida till något, bara man har fantasin och kreativiteten framme så är allt möjligt;)

Idag har jag jobbat lite extra på praktiken (i stan) då Annica skulle ut och käka lunch med sin mor och Oscar! Lite extra cash! Klirr i sparkassan:D Sen var det ju skola, trodde jag ja..Min lektion var inställd så jag satt med andra gruppen och fick en liten repetition. Sen var det bara hem och softa lite:D sköööönt:D

Vad har alla haft för sig idag? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har också bara vart i skolan, sen softat! Var helt slut när jag kom hem idag! Nu väntar jag på jimmy! :) Han kommer hem snart! Kollat parfymen än? Puss

2009-10-05 @ 23:02:53
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0