Lugnt som bara det!

Tjoho!!!!
Lugn dag i skolan idag! 1 lektion! bara ett prov! superskönt. Man behövde inte ens plugga:O haha! Skönt det :D Milla var inte i skolan idag heller :/ saknar dig pumpkin!
Madde var i skolan idag men jag såg henne bara i typ 10 min. Jag var med malin i skolan. Väntade med henne på bussen! och iih! Han är sååååå sööt!!! Han pratar såååå sött! Han går sååååå sött! :D allt med han är så gulligt :D <3

Jag och malin satt bara och snackade och väntade på att bussen skulle gå. så kvart över 12 tog vi våra bussar hem och när jag kom hem så ficade jag iordning likte fika, mamma har bakat hema morgonen! MUMS! sen gick jag ner och satte mig framför Desperate Housewives:D sen kom mamma och ville se på Män som hatar kvinnor!

Den var faktiskt jäkligt bra! ;O måste se uppföljaren nu också:D hehe

Nu chillar jag bara:D Är så grymt mätt:O och nu har jag fått veta att Lucas har piercat bröstvårtan! superhett;D


Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0