mums filibabba!

Hej alla fina läsare! (vet inte vilka alla är eftersom att alla inte kommentar:P) hehe
Nu är jag hemma igen! eller jag har varit det ett tag! :P Jag och mamma åkte ju ner till stan! Först gick vi och lämnade tillbaka mina pumps jag köpte (vanvits affär). Sen *TRUMVIRRVEL*...så gick vi och käkade och hade jättemysigt på Ming Palace! Det var sååå gott! Jag älskar det:D Mumma!!!! Jag tog kyckling med cashewnötter och mamma tog biff med blandade grönsaker! Så jag får matlåda imorrn för att jag tog med mig hem:D


När vi käkat klart och gick därifrån så ser jag helt plötsligt skyltar där det står "butiken upphör snart" Jag ba: VAH?!:O Cubus ska upphöra! Iaf i stan vet inte hur det är i Tuna Park. Men aaa. Hoppas det är stor utförsäljning iaf:D haha

Och nu sitter jag här och väntar på bättre tider...det vill säga, jag väntar på att klockan ska slå 21:00 då Grey's Anatomy börjar:D Längtar som bara den. Jag studsar nästan av glädje..(innombords då alltså:P)




Hur har allas dag varit? :)


Kommentarer
Postat av: Helena

:( George är ju död.. det är inte lika skoj då! Meh åh! Ming Palace idag med.. bara ni två? Varför :S

2009-10-07 @ 20:54:51
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0