+ och - i Idol

Godkväll!
Nu sitter jag och väntar på Idol ska börja igen! :D Dem mesta framträdandena var faktiskt ganska bra men jag gillade inte Eddies och Rabihs så mycket. Mina favoriter var Tove, Reza, Mariette, och Erik. Åååh! Hoppas verkligen någon av dem 4 vinner:D iiiiih :D haha

Det ända tråkiga med idol är alla pauser och mest nyheters pausen! Men dem måste väll få in då många röster som möjligt förstår jag..men ändå! :D

Efter idol blir det väll sängen, skönt! Jag har ju jobbat hela dagen och det har gått bra men väldigt utdraget som igår. Imorgon är det jobbardags igen, men jag slutar kl 15, jippi:D Jag kanske ska ta en sväng förbi Panduro...hitta ett armband jag blev lite förtjust i så kanske kan pilla ihop det till kvällens event, då jag och milla ska ut och ha det lite skojjsigt! :)

Har alla fredagsmys eller hur är det? ;) <3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0