felix och jon då :(

buhu, Felix och Jon!!! vad hände?! :( Ni var ju 2 av mina favvosar! *snyft snyft* Hoppas verkligen du jon får stanna kvar iaf :/
Ja, återigen vid datorn. och hungrig igen..vilken chock?! :O neeej! Har ju inte så mkt för mig. Någon som vill göra mig sällskap? hihi
 
Just ja!!! JAG ÄR KÄR!!!! :D haha!!! åh, när jag var på stan en sväng med linda idag hitta jag en jättegullig klänning som jag föll pladask för! den kostar BARA 300:- jag ska nog köpa den!!! :D ni får inte se bild nu för då kanske ni snor den! :O ja, lite smart va;) haha
Visar bild när jag har den på mig! japp, det är planen! :)

Ne, nu ska jag nörda vidare lite! See ya!

Beaucoup Bisous<3

Kommentarer
Postat av: Helena

ÅÅÅH! Nu har du gjort mig nyfiiiiiken!

2009-09-24 @ 16:02:59
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0