fredag!

Trodde aldrig jag skulle komma hem idag! Dagen har gått sååå sakta! Det var inte så mycket tempa, kanske därför. Annars om det är "bam, bam, bam" så brukar det gå snabbt men så var det ju inte idag. Men det gick iaf, jag hade ju Freja vid min sida som var så positiv till allt och var pratglad.  Fixade med rea hörnan idag, kunder, bud, jag och freja gjorde solitärer och ett snitt arrangemang. Annica blev supernöjd med det! :) Bra det iaf!


Mamma kom och hämtade mig idag och vet ni vad?! jag har köpt första julklappen för idag:D YAY! haha
Lyckades även att skära mig på vagnen, det svider som bara den!

Är jätteglad för att jag är hemma nu! Skönt! funderar på att lägga mig tidigt ikväll men får se hur det blir med den saken:P hehe

Hur har allas dag varit?


Kommentarer
Postat av: Helena

:O har du redan köpt en julklapp!?!?!? Till vem!?



Min dag har vart bra! Jag har köpt dina glajjor :D PUSS!

2009-09-12 @ 13:59:57
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0