hemma dag

God morgon alla solstrålar!

Hoppas allt är alldelses prima med er idag! Själv är jag hemma från skolan idag då jag inte mår så bra. Vill ju bli frisk från förskyldningen. Får se om jag går imorrn. Idag ska jag bara ta det lungt! sitta här vid datorn och den mesta tiden blir nog vid tv:n. Ikväll ska jag kanske på textningskursen, får se oim jag mår något bättre eller om jag skippar den.

Om någon vill komma med lite gottis till mig, tex. Ben & Jerrys så är ni jätte jätte välkommna! :)





Ps: alla som läser min blogg får gärna lämna en kommentar så jag får lite respons om min blogg! :) Ds.

Kommentarer
Postat av: Helena

Krya på dig darling!

2009-09-21 @ 16:47:50
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0