ingen respons

YEEES! dem flesta som jag gilla gick vidare i idol! men Jon's grupp fick ju köra sitt grupparbete idag och dem faila som bara den! :( Han var ju en av mina favvosar! men som sagt! det har ju bara varit en grupp som framfört sin grupp:P Alltås, jon är en sån skön kille:D haha, alltså stilen! <3

jaa, tillbaka här framför datorn. Känns som om att alla skriver utom en..den personen jag verkligen skulle vilja snacka med nu men vad ska jag göra? kan ju inte bli helt crazy för att jag inte får respons. Får välla se vad som sker.

Har verkligen ingen lust med skola imorrn! vill vara hemma under täcket bara!
vad har alla för sig ikväll?

Kommentarer
Postat av: Helena

Kollar på systrar i jeans :D

2009-09-22 @ 22:43:52
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0