Just ja!

just ja! glömde ju säga hur det gick med min och Frejas lilla tävling idag på praktiken!
Såhär gick det till:
Jag och Freja skulle göra två st solitärer var. Sen skulle vi berätta om dem, alltså varför vi just valde den stilen och färgen. Jag gjorde en höstig, neutral bukett som passar till både tjej/kille och kvinna/man. Och sedan gjorde jag en rosa bukett som jag tänkte passar till tjej/kvinna som gillar rosa och fyller år eller om man bara vill ge bort en blomma.
Freja gjorde en höstig bukett och en mer stilren i vitt och grönt.

Buketterna som vann är: Min höstiga bukett och Frejas höstiga bukett! :D
Jag tycker att alla buketterna blev fina:D

Ps. jag tog tyvärr inga bilder. Ds.

Kommentarer
Postat av: Helena

Trist att du inte tog några bilder!



Sv: Jo filmen var härlig! Riktigt skoj, men gillar de två andra bättre ;)

2009-09-26 @ 00:09:10
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0