sadface

Hej bloggen!
Har så fruktansvärt ont i ryggen! Vet fan inte vad jag ska göra!! Har som vanligt ingen lust att gå till praktiken. av olika anledningar. Blir seriöst galen! varför har jag så ont i ryggen?! :(
När jag kom hem hade jag värsta chokladsuget och det höll sig tills nyss då jag började må illa istället och skit ont i ryggen. Nu vet jag inte ens vart jag vill. Har ingen lust att göra något. Allt känns bara så neråt men det är ju inte det. Måste sova snart för börjar praktiken i torshälla imorrn och måste orka upp till den något tidigare bussen.
hoppas alla ni mår bra iaf!

God natt!

Kommentarer
Postat av: Helena

Awh! Stackare! Kan du inte göra dina ryggövningar då? För att lätta på smärtan? Saknar dig älskling <3

2009-09-03 @ 10:18:51
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0