stan hela dagen

hej svejs! ;)
Det känns som om att jag varit på stan precis hela dagen idag. Så det är superskönt att vara hemma nu! Jag och lampan sitter och snackar lite om imorrn. Vi ska ses efter jag slutat praktiken så ska vi åka till Tuna Park och titta lite. Jag är ute efter lite nya sko don! får se om jag finner något! Hoppas! Några billiga också:O Härligt att spendera lite tid med lampis också:D

Jag och milla gick ju på stan idag och kolla efcter present till madde. och hur lätt var det då? :O Inte så jättelätt.
Men tillslut så hittade vi på lite saker! Hoppas hon blir glad;)
Jag köpte en halsduk! så här ser den ut:

mysig är den:D

IDAG är det Grey's Anatomy!!! Premiär igen! Och ni kan inte tro hur mkt jag har saknat den serien! Jag älskar den massor!!! massa pussar på den! Så missa inte Grey's Anatomy på 5 kl 21.00!


Men först blir det att titta på idol! :)

Hur har allas dag varit?

 


Kommentarer
Postat av: Helena

ÅH! Snyggaste halsduken ju! Jag har shoppat skor idag :D Undrar hur det går för George och Izzy! =O



Sv: Jaaa.. :/ lite grann!

2009-09-30 @ 19:51:10
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0