Sunday, sweet sunday!

Söndag= vilodag! Skönt! ja det har iaf varit en vilodag för mig:P sova skapligt länge, tv, vart ute och gått och gjort kransar med mamma, tv, mat, tv, duscha och nu här vid datorn! :D
Idag började ju One Tree Hill också! och shit vad jag har längtat:D Hur bra som helst:D


Ja, skola imorgon igen. Har inte direkt någon lust. Men får hoppas på att den känslan ändrar på sig! Jag får skynda mig hem sen efter solningen med lampan för att se om våra glajjor från Buttericks syrran skickade har kommit fram! :D vi behöver nämligen dem till spexfotot:D

Vad har alla haft för sig idag? :)


Kommentarer
Postat av: Milla

haha låter as bra.. Ta och spela in det så fort som möjligt då, eftersom det är bara 1 vecka kvar ;)

2009-09-13 @ 21:22:44
URL: http://camillaedlund.blogg.se/
Postat av: Helena

Älskar dig också underbara du!

2009-09-13 @ 21:46:06
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0