ta aldrig slut!

åååååh, vad bra det var!!! GREY'S ANATOMY IN MY HEART! Så jäkla bra! Jag ville aldrig att det skulle ta slut. Men synd att George O'Malley dog bara :/ fick dock nästan upp hoppet lite då Lexie sa att det inte var han men det visa sig att hon hade fel, snyft! Izzie klara sig iaf! jippi:D

Nästa vecka börjar Desperate Housewives också! Längtar som sjutton dit också:D iiiih!

Men nu alla solstrålar ska lilla jag sussa! Praktik imorrn och då måste jag vara pigg:P Massa binderier som ska göras så håll tummaran för mig att det går bra!

God natt alla<3


Kommentarer
Postat av: Helena

OCH glöm inte Ugly Betty som är kl. 20.00 innan Desperate Housewives!

2009-10-01 @ 20:41:35
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0