Tisdag den 8/9

Jag börjat fatta hinten men du kunde sagt ngt. Tack!

Idag var det skola, segt:P hehe. Vi slutade iaf tidigt! Det var bara svenska och ungtföretagande idag. Inget superjobbigt:P Efter så gick jag, madde och milla och käkade på donken! Madde fick ge med sig efter som att vi inte ville käka på corner, muhaha! eftar vi var mätta och belåtna så gick jag och milla på stan och suktade efter kläder och efter att vi skulle vara rikare. Jag hittade ett par skor jag föll för!!!!:D jag ska nog köpa dem(bilden nedan). Efter en impuls så drog vi till tuna park för att kolla på skor! Vi suktade lite mera och gick till h&m och köpte underkläder istället, hehe. Jag köpte en skitfin bh och matchande string! :P Milla köpte också en jättefin bh.
Efter det åkte vi hem och jag tog det bara lungt. Tv sen mat och nu sitter jag här. Och väntar på att idol ska dra igång. Vi måste ju komma på ett spexfoto också. undrar hur det ska gå imorrn :P hehe. Det återstår att se!





"Det är något han gömmer, jag undrar vad det är"

Kommentarer
Postat av: Helena

Jag har såna skor!!!! I rött! :D

2009-09-08 @ 20:00:32
URL: http://luumastankar.blogg.se/
Postat av: moa

hörredu! håll i dina pengar nu. vi måste ju komma utomlands sen :D

2009-09-08 @ 22:11:18
URL: http://milkymoe.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0