mamma, den goda fén

Hallå därute! :)
Just nu sitter jag här vid datorn och bara chillar! egentligen borde jag plugga men har inte direkt någon lust! Har redan plugagt lite så:P haha
Idag så har jag och bror varit och spenderat tid med våran kära far! :) alltid kul med dig<3

Idag skulle jag vilja prata om mammor!
Det är kanske inte alltid man är sams eller håller med om saker och ting. Även jag brukar ha mina dispyter med min mamma och det är inte något jag mår så bra utav, jag brukar oftast ångra mig direkt efter jag sagt något dumt. Det är ju det bästa man kan ha, en mamma alltså!
Jag brukar säga hur mycket jag älskar min mamma så ofta jag kan och ge henne kramar och pussar, det är inget som jag skämms över.

sen är det ju bara en bonus när man kan få något då och då också(a) Då den extra goda fén stiger fram i våra mödrar. Som igår fick jag ett par skor som jag tänkte ha på studentutspringet! här är dem :



Så tack jättemycket finaste mamma! jag älskar dig så grymt mycket och vill aldrig förlora dig! <3


Här är min fina mamma! <3

Kommentarer

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0