Påsken

Hallå där ute!
Jag antar att alla har liksom jag kännt av dessa underbara vårtecken och värmen de senaste dagarna! UNDERBART! :D

Nu är ju nästan påsken över, har alla haft det bra? Det har jag! I fredags så var jag med pappa, vi käkade på pizzerian i skogstorp och sen tittade vi oå Ice Age 3! haha, riktigt rolig film:D
Syrran kom ju hit i fredags, såå efterlängtad hon varit! På lördagen var jag, bror ch syrran hemma hos pappa och vi letade efter påsk ägg! hahha! lycka när man fann det:D
senare vid 16 åkte vi och hämtade mamma som jobbat och när vi kom hem så lagade vi påsk middag! Vi fick även ett till påskägg av mamma och en bio biljett också! vilken tur man kan ha ibland va?:)
            

Igår spenderade jag och bror dagen med pappa och tittade på film, Sommaren men Göran! haha! vad bra den var;D På kvällen var det movie time, Twilight och New Moon! gaah! älskar dem filmerna ♥

Idag var jag och syster till moster för att fira kussarna, Gustav och Jonathan! Trevligt med alla! :) Tindra fick en väskhatt, Gustav och Jonathan fick en film med ett gående slott! inte kan det väll bli bättre? :P

Nu väl hemma, och syster åkt hem..snyft :/ så ska jag försöka hitta på ngt skojjsigt:P Bror fyller imorgon, kanske ska slå in hans present!

Puss på er :)

Kommentarer
Postat av: Helena

JAG SAKNAR DIG BEJBI!!!! KOM OCH HÄLSA PÅ MIG SNART!!! <3<3 PUUUUUUUUSSSSSSSS

2010-04-08 @ 16:37:00
URL: http://luumastankar.blogg.se/

Dela gärna med er av era tankar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Era tankar:

Trackback
RSS 2.0